True Blood season 5 episode 12 Save Yourself

I säsongens sista avsnitt får vi se i början att Russel försöker gå till "the fairys place" men innan han hinner komma fram till dem kommer Eric till deras räddning och mördar honom med en påle. Jason är vid liv även fast "the fairy godmother" råkade i förra avsnittet andvända sin magi på hnom.
 
Eric, Nora och Tara går till Sookie för att be om hjälp eftersom hon är den enda som kan rädda Bill och även Pam och Jessica, men Jason erbjuder sig även att följa med fast han kan vara farligt för honom.
 
Marbella(feen) föder ett barn och Andy är fadern till barnet och Holly(Andys nuvarande flickvän) är den som hjälper till med fördandet och det verkar som Andy blir pappa till fyra tjej barn och han måste nu sköta om dem alla helt själv.
 
Luna verkar shita in i Steve så att hon kan rädda Emma och Sam verkade shifta till Rosalyn? Wtf? Vi får även se en kyss mellan Tara och Pam?! När Sookie och Eric går och ska rädda Bill dricker han Lilliths blod och det gör att han blir den nya vampyrguden? 
 
Kan säga att jag är så himla förvirrad av säsongavslutningen och jag hoppas att Bill och Sookie kommer att bli tillsammans igen och kommer Sam och Luna någonsin kunna rädda Emma?
 
Kan säga att slutet var enligt mig chokande, väntade mig aldrig att Bill skulle bli Lillith?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0